سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 7:32 صبح سه شنبه 85/10/26


پاپ سخنان توهین آمیزی نسبت به اسلام بیان کرد .
تیتر کوچکی که بعضا مردم از کنار آن به آسانی گذشتند . چرا که هیچ حزبی فریاد نزد که : آقای پاپ غلط کردند .
راستی ما را چه شده ؟؟؟
چرا قبح حمله به عقایدمان کم کم در حال شکسته شدن است ؟؟ چرا هر کس و نا کسی به خود جرات می دهد که اعتقادات چند میلیارد مسلمان را با کلمات هرزه خود در برهه ای از زمان دستخوش شبهه و یا توهین نماید . البته از این دست انسان های احمق که زبانشان بیش از مغزشان کار می کند و در طول تاریخ قصد گردنکشی در برابر اسلام را داشتند زیاد بوده اند . کافی است کمی بررسی کنید .
ولی واقعا چرا ؟؟ چرا ما نسبت به اراجیف در زمانه خودمان بی غیرت شده ایم ؟؟
چرا انگلیس آشکارا بر ضد مسلمانان صف آرایی می کند و ما هنوز به فضای دیپلماسی ملوس معتقدیم .
چرا هنوز محصولات دانمارک را می خریم . چرا هنوز با آنکه بر همه روشن است کوکاکولا از اسراییل حمایت مالی شایانی دارد باز هم این زهرآبه ننگ را به سلامتی خیانت به اسلام می نوشیم و به اسراییل رسما کمک مالی می کنیم . به راستی 500 یا 1000 تومانی که برای خرید یک نوشابه می دهیم سینه چند کودک فلسطینی را دریده است ؟؟؟

چرا وقتی که سید خندان ما دم از گفتگوی تمدن ها می زد و ارزش ها را به مذبح می برد و ما را در خواب جهل نشاند هیچکس نپرسید : گفتگوی تمدن ها مربوط به ایران است فقط یا قرار است استعمار گران هم ادبیات خود را تعدیل کنند .
چرا مسلمانان پاکستان چندین کشته در حمله به سفارتخانه دانمارک می دهند ولی ما فقط به سفارتخانه ریگ پرتاب می کنیم . چرا هنوز اجازه می دهیم صلابتمان را به سخره بگیرند .

چرا یک به اصطلاح رهبر مسیحیان که حتی خود پیروانش هم در سلامت اخلاقی او شک دارند در یک سناریو به نام " حمله به اسلام " ایفای نقش می کند و دیالوگ هایش را با حس و حرارت بیان می کند و ما هنوز متاسفیم !!!
تاسف ما آیا پاسخ مناسبی برای این حملات است . مثل اینکه سگ هار به ما حمله کند و ما ابراز تاسف کنیم . او زبان نمی فهمد . گاز می گیرد و باز هم گاز می گیرد .
آیا این پاپی که به خود جرات جسارت می دهد و اسلام را دین خشونت معرفی می کند گوانتاناموی پیروانش را دیده که در آرزوی آرماگدون که خود را بجای مسیح می پندارند مردان و زنان را لخت کرده شکنجه داده و به آنها تجاوز می کند .
آیا این آقای پاپ و به ظاهر رهبر معنوی در راستای سن نسبتا بالایش فجایع ویتنام را به خاطر دارد و آن همه بمب خوشه ای و آتش زا و ناپالم که بر سر زنان و کودکان ریخته شد . و یا فجایع بمب های هسته ای و هزاران کثافت کاری پیروان ظاهری مسیح را به خاطر می آورد .
من واقعا مسیح را مظلوم می دانم . نه برای شکنجه هایی که کشید و نه برای مصلوب شدنش ( علی قول مسیحیان ) بلکه برای انحراف دینی که برای آن زحمات زیادی کشید .
من به عنوان یک عضو از جامعه دانشجوی ایران و نه به عنوان یک مسلمان ( چراکه هنوز مسلمانیم را برای خودم اثبات نکرده ام) از آقای پاپ یک سوال دارم : اصلا اسلام را نه به عنوان یک کلمه بلکه به عنوان یک تفکر و اعتقاد مورد بررسی و پژوهش قرار داده اید .
آقای پاپ .....
من مسیح شما را می شناسم آیا شما محمد من را می شناسید . من یوحنای شما را می شناسم ولی آیا شما علی من را می شناسید . من داستان های کذایی انجیل شما را برای تفریح خوانده ام ولی آیا شما تنها یک آیه از قرآن من را خوانده اید .
آقای پاپ . شرم دارم یو حنای شما را با علی خودم و انجیل سراسر کذب که عقاید مسیح را سر می برد را با قرآنم مقایسه می کنم . از مقام بلند انسان هایی که به خاطر خدا ٬ می پرستم و کتابی که هدایتم می کند یعنی حیدر کرار و قرآن شرم دارم که آنها را با عقاید نخ نما و سراسر دروغ که حتی ننگ برای عیسی بن مریم است قیاس می کنم .
آهای آقای پاپ من شما را به خواندن سوره الرحمن دعوت می کنم .
آهای آقای پاپ من شما را به یک بار خواندن نجواهای مولایم علی در دعای مسجد کوفه دعوت می کنم که چگونه مولای یا مولای می گوید .
آهای آقای پاپ من شما را به مشاهده عکس مرجع تقلیدم  آیت الله بهجت دعوت می کنم .
آهای آقای پاپ من شما را به بهره مندی یک ساعت از درس علامه مصباح دعوت می کنم .
آهای آقای پاپ من شما را به مناظره با استاد رحیم پور ازغدی دعوت می کنم .
در دین من  اگر انسانی را هدایت کنی انگار او را زنده کرده ای و اگر یک نفر را زنده کنی امتی را زنده کرده ای . آیا در دین شما هم اینگونه تفکراتی وجود دارد ؟؟؟
اگر شما با پیشنهادات فوق من باز هم بر اعتقادات مسیحیت از دست رفته خود پافشاری کردید من با افتخار از لجاجت شما مسیحی می شوم . فکر نکنم شرط بندی بهتر از این به شما معرفی شود .
آقای پاپ :


نگو گزاف کلامی که دگر فنا بماند
و دگر به روی مردم ردی از گناه ماند
و دگر به دل بماند شرر فدا شدن که
به ره امام مردم سر تو جدا بماند

نمایشنامه توهین خیلی وقت است از سوی محافلی که همه می دانند ختم به لابی اسراییل می شود  کار گردانی و از سوی امریکا که به گفته حضرت امام شیطان بزرگ است در حال تهیه کنندگی می باشد .

آقای پاپ آدم باش ......

 


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
3
:: بازدید دیروز ::
55
:: کل بازدیدها ::
168674

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو