سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 10:49 صبح چهارشنبه 85/12/2

چند وقتی هست که صحبت دوستان حواشی روابط خارجی ایران و دیپلماسی چماق و هویج و .... دور می زند . صحبت از رزمناو و تورام1 و بمب گذاری و ایجاد نا امنی از سوی خاج نشینان است .

رایس مشکی ، این دایه مهربانتر از مادر در خرده فرمایشاتشان بیان نموده اند که اگر ایران غنی سازی را تعلیق کند افتخار همصحبتی با ما ( منظور صدای گاو نیست بلکه امریکا است) را پیدا می کند . اسراییل ، این طفلک حرامزاده جانی نیز گفته که تا 27 آوریل ( اگه اشتباه نکرده باشم) ایران را چنین و چنان می کند .

داشتم خوب فکر می کردم که به قول دوستان گربه برای خوردن کباب استخاره نمی کند .یعنی اگر امریکا و اسراییل توانایی حمله ، اشغال و تغییر حکومت ایران را داشتند ثانیه ای هم درنگ نمی کردند . همانگونه که تا به حال هم بی کار ننشسته اند . امریکا با این همه دبدبه و کبکبه و ساز و برگ چرا تا به حال با ایران رودررو نشده است ؟ (جدای از اینکه چطوری در افغانستان و عراق گیر کرده )

جواب این سوال را وقتی می توان فهمید که از دیدگاه سردمداران امریکا به موضوع نگاه کنیم . سیاست و پول امریکا در دست صهیونیست ها است ( بیشتر صهیونیست های یهود و کمتر صهیونیست مسیحی ها ) و در نهایت به دلیل اینکه می خواهند سوشیانسشان مثل آرنولد بیاید و آنها را بر جنازه طفلان و زنان به رستگاری برساند باید یهود بر زمین استوار شود و معبد هیکل سلیمان هم احیا گردد . و این یعنی رودررویی با جهان اسلام به پیشقراولی ایران !!!!

در عقیده صهیونیست ها نباید نیروهای خودشان فنا شوند به گونه ایکه برای جان سربازان و نیروهای خود اهمیت فوق العاده ای قائلند .تجهیزات انفرادی یک سرباز معمولی را نگاه کنید : رفاهو آسودگی در کنار تضمین امنیت .

اما اینکه به ایران چرا حمله نمی کنند ، جوابش در همین نکته ظریف نهفته است : هیچ تضمینی برای امنیت انرژی ( = امنیت داخلی خودشان )  و برای امنیت خارجی نیروهایشان وجود ندارد . جهاد یک سپر بازدارنده برای هجوم به جهان اسلام است که مخصوصا یهود بسیار از آن واهمه دارد . و اسوه جهاد کسی نیست جز امام حسین (ع) .

امام حسین به عنوان اسوه حق خواهی و عدم ذلت پذیری فراتر از شیعه الگوی جهان اسلام شده است . اثبات شده که در جنگ های عقیدتی حتی در صورت شکست طرفداران عقیده تبعات آن دامنگیر غالب می شود و در نهایت شکست طرف مقابل را به همراه دارد . اعتقاد مهمترین انگیزه برای شهادت طلبی است و حملات انتحاری جدای از بعد نظامی ضربات مهلکی را بر پیکره دشمن به همراه دارد که امریکا و اسراییل و حتی همپیمانان آنها تحمل آنرا ندارند و منجر به فروپاشیشان خواهد شد .

به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با بشار اسد ، سوریه و ایران عمق استراتژیک یکدیگر هستند .

این پرمعنی ترین سخنی است که در رابطه با معادلات ایران و کشورهای دوست بیان شده . یعنی اینکه با پیوندهای ایجاد شده نهان و آشکار بین ایران و همپیمانان دیگر از سوریه گرفته تا کشور های امریکای لاتین به مدد انتشار مبانی اعتقادی برگرفته از نهضت عاشورا ، امریکا توانایی هیچگونه رزم عملی علیه ایران را ندارد و فقط به میتینگ های هر از گاهی بسنده می کند .

البته از انگلیس و اسراییل که در پس پرده سیاست جهان مخفی هستند هیچ چیز بعید نیست . مثلا اینکه صدامی دیگر را در منطقه بر ضد ایران بنا کنند ولی ایران حال با ایران سال 60 تفاوت های زیادی کرده . ایران حال یک قطب در سطح منطقه و بلکه جهان است . درگیری با ایران چیزی جز نابودی متخاصم را به همراه ندارد ..........

                

 پی نوشت ها :

                  * ایران سرزمین دلاورانی است مانند خرازی ها ، باقری ها ، باکری ها ، کاظمی ها و ...

                  * ایران دارای قدرت نظامی است که هم در روال عادی و هم در بعد استراتژیک برتری قابل ملاحظه ای دارد .

                  * امریکا سرزمین یاکی های پول دوست و عاشق زندگی است که حاظرند ذلیل ولی زنده باشند .

                  * چند وقتی است که اطرافیان نمی گذارند بوش آب شنگولی بخورد . چرا ؟؟؟؟

                  * چند ده سالی است که ایران را تحریم می کنند و ایران قوی تر می شود . چرا ؟؟؟

                  * ایران نیروهای مردمی زیادی تحت نام بسیجی دارد که آموزش های نظامی لازم دیده اند و با تجهیز آنها ،، امریکا ......

                  * به فرموده امام راحل : نترسید ، نترسانید . امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
55
:: کل بازدیدها ::
168673

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو