سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 7:20 صبح چهارشنبه 86/4/6

سلام

از قدیم هر صنفی برای خودش اجر و قرب خاصی داشته بطوریکه از نانوا و خیاط گرفته تا آب حوضی و بقال دارای جایگاه منحصر به فرد خود در جامعه بوده اند .

یکی از به نوعی شغلهایی که در جامعه در میان عامه مردم درعین اینکه مذموم بوده و از چاه خالی کنی بدتر نمود داشته ، ولی در مراسمات بعضا از تخصص آنها بهره مند می شده اند ، مطربان و رقاصان بوده اند . البته در میان جماعت عیاش ویا اهالی ولایت لات های چاله میدانی مطربان و تخته حوضی ها دارای مرتبت و عزت فوق العاده ای بوده و از این میان زنان اکثریت مفسده رقاص و خواننده سینه چاکان خاص خود را داشته اند .

این مسئله از قدیم الایام بوده و در زمان قبل از انقلاب طبق شنیده ها ، در اوج خود بروز نموده است . چنانکه امثال هایده و ... همچون اراذل مشهور دارای دار و دسته برای خود بوده اند که البته جای آقای احمدی مقدم و طرح امنیت خالی ....

تمام این مطالب بالا را عرض کردم برای اینکه : ساعت حوالی 20 روز دوشنبه 4/4/86 سیلی از اس ام اس ها به سمت بنده سرازیر شد با این مضمون که : فوت( یا به قولی به درک واصل شدن یا ... ) مهستی بر جماعت مطرب تسلیت باد .

حالا چرا دوستان شوخ طبع این پیام را برای من ارسال می کردند بماند ( خود بنده هم نفهمیدم)

از حکمت خدا که آگاه نیستم ، از وسعت رحمتش هم بی خبر . نمی دانم حضرت جبار رحمن چگونه معامله ای با اینچنین افرادی که عمری در خدمت مجالس آنچنانی و شب های بزم بوده اند می کند .

البته نوع محاکمه ما نیز در آخرت نا معلوم است .

امیدوارم شب اول قبر آرامی در انتظار مهستی باشد که البته نام اصلی رقیه در سه جلد خانم ثبت شده بوده .

پس اگر نکیر و منکر اسمش رو بپرسند و ایشون بنا به عادت بگویند "مهستی" و بعد در دفتر ثبت نام ها اسم ایشان پیدا نشود ، خدا می داند خانم را برای جعل عنوان و تغییر نام بدون هماهنگی و ... چه می کنند .

راستی شما صدای این بنده خدا را شنیده بودید . من نشنیده بودم . ایشون هم دیش دیش می خوانده اند یا .....

الخیر فی ما وقع .......

 یاحق........  


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
4
:: بازدید دیروز ::
15
:: کل بازدیدها ::
168620

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو