سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 12:16 عصر پنج شنبه 86/7/5

می خواستم از احمدی نژاد بنویسم و از تودهنی که به سیاستمداران امریکا زد که حتی فکرش رو هم نمی کردند . ولی دیدم همه نوشتند و حتی بهتر از من .

ادبیات لمپنی من کجا و نازکی کلک ادیبان کجا .

از منظری دیگه هم چند مدتی بود خودم رو مطرح نکرده بودم و هوای نفس بدجور بارانی شده بود و خیلی خواهش می کرد که خودم رو در بین صاحبان نظر جابزنم .

الغرض ، سرکی کشیدم و دیدم ، بععععععععععععععله . یه سوژه باحال داره جلوی دیدگان بنده رژه می ره .

عزیز گرامی جناب مستطاب خار چشم مومنان آقای علی محمد ورقه (نمیدونم ورقه بود یا برگ) رهبر فرقه ضااااااااااااااااله بهاییت عمرشون رو بعد از 97 سال دوری از چشمان مبارک عزراییل تقدیم فرموده و جام هلاکت رو به زور میل فرمودند .(گوارای وجودشون)

ورقه تا پیش از مرگ در سن 95 سالگی به مدت 59 سال ریاست این فرقه را برعهده داشت. وی روز شنبه در خانه اش در شهر حیفا مُرد.

 بنابر گزارش آسوشیتدپرس، وی سال 1912 در تهران متولد شده بود و در سال 1997 با هدف فعالیت در مرکز جهانی فرقه بهائیت به حیفا رفت.

بنده که ادعای شیعه گی داشته و دارم و خواهم داشت تا همین چند صباح پیش فقط می دونستم بهاییت اخه و بده . می دونستم نباید با بهایی جماعت دست بدم زیرا ایدز اعتقادی داره و زرتی ممکنه سرایت کنه(به خدا بنده منحرف اخلاقی نیستم)

خدا بیامرزد پدر و مادر این بچه های روزنامه جام جم رو . در روز قبل از جشن نیمه شعبان در ضمیمه روزنامه شون که بنا به مناسبت سیاسی-میاسی چاپ می کنند اومده بودند و بهاییت رو واضح شرح داده بودند . از اسم و فامیل گرفته تا رنگ شورت رییس روساشون رو گفته بودند . برام خیلی جالب بود .

حالا هم که قند توی دلم آلاسکا شده و دارم مثل تیفوسی ها اتاقم رو آتیش می زنم و خودم رو از خوشحالی تکه تکه می کنم . چرا ،،، بابا جهنم مهمون داره .............

مامور عذاب داره یه حالی میده به این آقای ورقه که اونسرش ناپیدا .

می گید نه ،،، می فرستمتون خودتون از نزدیک ببینید .

اینقدر حال می ده .

در نهایت عرض می کنم : مهدی جان قلبت و شاد و سرت خرم باد . از دشمنان قسم خورده ات یکی به ظلمات جهنم پیوست ......

یاحق ..... 


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
18
:: بازدید دیروز ::
15
:: کل بازدیدها ::
168634

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو