سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 2:56 عصر پنج شنبه 88/1/6

دنبال همه چی بودم غیر سوژه(پاستوریزه)

در بین سایتهای اصلاح طلب و اصولگرا و ... و ... و ... و ... می گشتم، خبر ها رو می خوندم . مطلبی دیدم که فیوز پروندم .

البته تازگی نداره ولی محتوای روانیش برام جالب بود .

اصل مطلب رو در پایین خودتون دنبال کنید . قضاوت با خودتون ، ولی یادمون باشه که مثلا روز قدس که در یه نقطه ای پرچم اسراییل رو آتیش می زنند ، یا آفتابه گردن عروسک نماد امریکا می اندازند چقدر بعضی ها بلوا می کنند که *آقا دیپلماسی کهکشان راه شیری لرزید* یا ....

ولی ببینید صهیونیسم رو و کارهای تبلیغاتی-روانیش رو

 

 

به نظامیان اسراییلی که از جنگ غزه بازگشته‌اند تی‌شرت‌هایی داده شده که روی آن تصویر کشته‌شدن مادران فلسطینی به همراه فرزندانش به تمسخر گرفته شده است. برخی از این تصاویرنیز مربوط به نوزادان کشته‌شده فلسطینی است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، ارتش اسراییل بار دیگر به سبب اقداماتی که نظامیان در جنگ غزه صورت داده‌اند به دردساز افتاده است.
به نظامیان اسراییلی که از جنگ غزه بازگشته‌اند تی‌شرت‌هایی داده شده که روی آن تصویر کشته‌شدن مادران فلسطینی به همراه فرزندانش به تمسخر گرفته شده است.
 


برخی از این تصاویر مربوط به نوزادان کشته‌شده فلسطینی است. این پیراهن‌ها در حالی در ارتش اسراییل توزیع شده که هفته گذشته مطلبی درباره اقدام نظامیان اسراییلی در کشتن چند غیرنظامی فلسطینی از زبان خود آنها منتشر شد.
 


در یکی از این تصاویر یک زن فلسطینی باردار مشاهده می‌شود که زیر آن نوشته شده است "می توان با یک گلوله دو نفر را کشت". تولید پیراهن‌های حاوی عکس همراه با نوشته در فرهنگ اسرائیلی رایج است اما انتشار چنین تصاویری بار دیگر سوالاتی جدی درباره اقدامات نظامیان اسرائیلی در عملیات نظامی مطرح می کند.


به گفته جامعه شناسان اسراییلی مساله این پیراهن‌ها فقط مربوط به طراحی لباس نیست بلکه نشان دهنده فرهنگ اسراییل است و پوشیدن این پیراهن‌ها سبب نهادینه‌شدن پیامهای روی آنها در بطن جامعه می‌شود و باتوجه به رویه غیرانسانی جلوه دادن فلسطینی‌ها از طریق این تصاویر منقوش روی لباسها ، کشتن فلسطینی‌ها در نزد اسراییلی‌ها آسانتر می‌شود.

"ایمن محی‌الدین"، خبرنگار شبکه الجزیره در ادامه گزارش خود افزود: نیروهای امنیتی اسراییل به گروه خبری الجزیره اجازه نداد از محل تولید این پیراهن‌ها دیدن کند.
به هر حال ، تاثیر این پدیده اجتماعی آن بوده که در سالهای اخیر در جامعه اسراییل استفاده شدید از نیروی قهری مقبول‌تر شده است. به گفته جامعه شناسان این روند از نظر اجتماعی خطرناک است.


ارتش اسراییل در واکنش به این مساله اعلام کرده ممکن است فقط تعداد معدودی از نظامیان اسراییلی اقدامات اشتباهی مرتکب شده باشند اما این سوال مطرح است که آیا همین به اصطلاح تعداد محدود تنبیه می شوند یا خیر ؟

 

منبع :

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=26027

 

پی نوشت :

* اول : مرگ بر اسراییل (حزب اللهی نیستم ولی دیگه بهتر از این برای این طایفه ندیدم

* دوم : زنده باد چارتا جوون آزادی خواه که توی غزه و لبنان پدر این حیوون ها رو درآوردند

* سوم : طبع گرگ دریدنه

* چهارم : همین دیگه  ، یاعلی


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
6
:: بازدید دیروز ::
14
:: کل بازدیدها ::
168552

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو