سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 4:43 عصر یکشنبه 85/10/10

بسم الله القاسم الجبارین .

اولین باری که این جمله را دیدم حدود 12 سالم بود و داشتم روزنامه های سال 57 را که توی زیر زمین خانه عمو پیدا کرده بودم می دیدم . اعدام سرلشگر ناجی و ....

شنبه صبح از خواب که بیدار شدم ساعت 20/6 بود که از رادیو شنیدم صدام ........

بابا نترسید ، لولو نیست ، صدامه ، تیپ زده

ناخودآگاه یاد همت افتادم ، خرازی ، قوچانی ، باکری ، یاد استخوانهای تفحص شده ، یاد چشمان منتظر به راه عزیز . خواهر من همکلاسی داشت که داداشش توی کربلای 4 مفقود شده بود ، کوچک بودم ولی یادم می آد هر از گاهی خواهرم می گفت دوستش داره دیوانه می شه و مادر دوستش چشمش به در سفید . تک پسر بود . بعد از چند سال هم به همت بچه های تفحص حداقل استخوانهای شهید را آوردند و دل خانواده آرام شد .

بازی اشکنک داره ، سر شکستنک داره .. بابا صدام هم گرگم به هوا دوست داشته و ما نمی دونستیم 

من فدای آن خانواده ای که هنوز چشم به در دارند و منتظر عزیز دل .....

من فدای خانواده ردانی پور که می دانند شهید است ولی قبرش خالی است . من فدای خانواده شهید باکری . من فدای دو پسر شهید همت .

صدام به درک واصل شد ، ولی این کافی نیست . صدام فقط برای دجیل محاکمه شد نه برای تمام ظلم هایش . جرم صدام تنها کشتار شیعیان دجیل نبود . پس عزیزان ما چه می شوند؟؟ پس مظلومان سردشت چه می شوند ؟؟ جواب حلبچه را که می دهد ؟؟

چهره خونریز را ببینید که چگونه از مرگ ترسیده ، هذه ی جهنم التی بهاالتوعدون

صدام نباید اعدام می شد ، تعجب من از اینست که امریکا دوباره با زیرکی کار خودش را کرد و جالب اینکه مردم هم راضی هستند . صدام اعدام شد نه به جرم کشتار مردم ، بلکه به جرم  زیاد دانستن ، زیاد دانستن از پشت پرده سیاست ، صدام اعدام شد تا بطور مشکوک فصلی دیگر از تاریخ معدوم شود . گوشه های زیادی از تاریخ معاصر با اعدام صدام در تاریکی ماند .

و گویا یک جانی کم شده است . امیدوارم اینگونه باشد

صدام اعدام نشد تا جلوی بمب گذاری پیروانش گرفته شود ، بلکه به دلیل حفظ آبروی امریکا و انگلیس شرش کم شد . یک مثلی هست که من در مورد هر اتفاقی مورد نظر قرار می دهم و آن اینکه : هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد .

برعکس پست های قبلی ، این تزیینی نیست و مرتبط می باشد

آیا تابه حال و در تاریخ معاصر حداقل ( گذشته را خوب مرور نکرده ام) شنیده یا دیده اید که استثمارگری برای رضایت زیر دست کاری کند . شنیده اید انگلیس و امریکا برای انسانیت ، بشریت ، حفظ آرمان ها و کلا چیزی غیر از پول و قدرت و صهیونیسم کاری کرده باشند .

این انگشت بسوی کدام شریک جرم نشانه رفته ، بهتر نبود قبل از محاکمه دستانش را قطع می کردند ، ولی نه ، این صلاح الدین ایوبی نیست . این صدام است

چرا مسلمانها فقط ظواهر فریبنده سیاست را درک می کنند . چرا ؟؟

ماشین لباسشویی تک قلوی .... ( بابا بذارید تبلیغ کنیم)

یک سوالی که برای من پیش آمده : آیا صدام واقعا اعدام شده است ؟؟

امیدوارم امنیت به عراق بازگردد

پی نوشت:

اس ام اس روز : مصادف با عید قربان صدام در راه امریکا قربانی شد .


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
1
:: بازدید دیروز ::
55
:: کل بازدیدها ::
168672

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو