سفارش تبلیغ
صبا ویژن


ساعت 10:25 صبح چهارشنبه 85/11/18

سلام

چند روز پیش یکی از دوستان دانشگاهی را دیدم . نقل بین ما گل کرده بود و داشتیم نظریات علمی/سیاسی/اقتصادی ..... خودمون را توی سر هم می زدیم که رفیق بنده گفت : آقا ، بوش می آد . بنده فکر کردم بوی بدی ، متعفنی ... را می گه . گفتم : چی ؟؟ گفت : G.W.Bush رو می گم.

تازه متوجه شدم منظور ایشان بوش کوچولو بوده ، نه بوش کوچولو . !!!!!!!!

می گفت آیزنهاور رفته و چی چی هاور داره وارد خلیج همیشه فارس می شه . نیروهای پژاک فلان غلط رو کردند . اشرار زاهدان ... سلفی ها .... ریگی ...

گفت و گفت و بنده هم گوش و گوش . آخر سر گفتم : اول از همه که نقل ایران و امریکا حکایت علی آقا دوست دوران بچگی ما است که اگر با گنده تر از خودش در می افتاد کم نمی آورد . فوقش که می دید داره خراب می کنه انگشت مبارک را تا آرنج وارد چشم طرف می کرد .

لازم هم نیست دست دراز کنیم ، سید حسن با یک اشاره زحمتش را می کشد . اگر برای ایران  خدای نکرده اتفاقی رخ دهد ، میلیونها مسلمان عنان اختیار از کف می دهند و آنوقت ، امریکا ،، پر . انرژی ،، پر ....

ایران هم همینطور . تا اسراییل مامانی رو داریم که اخم بهش بکنیم کاخ سفید تنبان مبارک را خراب می کند ایضا همراه با پوشک مای بی بی . و به همت جوانان دانشمند و مبتکر بسیجی قدرت موشکی ایران تا n کیلومتر رسیده و فناوری هسته ای از مرز آزمایش وارد فاز اجرا شده و در زمینه پزشکی ، کشاورزی ، مهندسی سازه و هزاران بعد دیگر حرف برای گفتن داریم و حتی صاحب علم بومی آن هستیم . به گفته پیر جماران : امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

تنها نیم نگاهی داشته باشید به توانمندی های دلاور مردان سپاه ، ببینید در زمینه موشکی در خاورمیانه یگانه هستند و در صورت فرض محال جنگ هم اگر پیروز هم نشوند تلفات مافوق تصور از دشمن می گیرند و می توانند منابع انرژی کل جهان را به خطر بیاندازند . پس آقای بوش در حالتی که آب شنگولی هم خورده از این غلط ها نمی کند .

ما نزدیک چندین هزار ایرانی در قلب امریکا داریم که برای امریکا هیچ تضمینی ندارند .

اگر یک گردان امریکایی فکر بد بد بکند ، یک بسیجی کافی است تا همه آنها بترکند و بپاشند به تاق .

ممکن است در کوتاه مدت بدست عوامل خودفروخته مثل جریانات اهواز از سر ناچاری چند تن از هموطنان را به خاک و خون بکشند ولی بدانند  ملت خمینی گوش به فرمان سید علی سینه ستبر و پایدار است .

پس اصلا بوش نمی آید .تازه بوگیر هم گذاشته ایم . دستشویی ما هواکش هم دارد .


¤ نویسنده: عماد یونسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
45
:: بازدید دیروز ::
15
:: کل بازدیدها ::
168661

:: درباره من ::


:: لینک به وبلاگ ::


::پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احمدی . احمدی نژاد . ازدواج . انتخابات . انیشتن . بار گران . بروجردی . پیامک . تاهل . جمهوری . چیز . دزدی . دهمین . روزنوشت . ریاست . سفر استانی . سیاست . شعر . شیعه . عشق . غارت . مناظره . موسوی . میرحسین . نژاد . همسر . واقعیت .

:: آرشیو ::

سیاست خارجی
سیاست داخلی
جمهوری خودمختار آزاد اسلامی
خاطرات
مناسبت ها
.............

::وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو